01/01/2011

Standard

yah ini adalah awal tahun aku bangun jam 7 padahal niatnya mau bangun siang tapi ga bisa karena udah kebisaan bangun pagi hehe, hal yang pertama kulakukan pagi ini aku mengoprek oprek kakiku yang digips 2 minggu engkleku yang tak segera sembuh2 balutanya kulepas saja ternayta tebeel banget yah kain kasa dan bandagenya, stelah selsai kurendam dengan air hanagat lalu melihat temen temen kost masih pada tewas aku tidur lagi aja ah, didukung dengan cuaca yang mendung banget dan hujan rintik2 yang tak berhenti membuat akus emakin nyaman aja untuk menempelkan mukaku ke bantal kesayanganku hehe… molor smapai jam 1/2 satu terus mandi, creambath lalu aku tidur lagi hehe…. bener bener hari santai neeeeh aku seneeeng banget tapi ne kaki kok rasanya belum sembuh total yah 😦 terasa ngiluuu banget…

Advertisements

About ngik2

Hi my name is ngik2 I was born at karanganyar central java, and grew up with my family until adult 22 years old, after finished studies I move to jakarta to work. my blog are about my experience thoughts on things, and about all things happen happy and sad I started this blog because I released that there are a lot of things that I’d done in life that i would very much want to remember but somehow, time has taken its toll and i am starting to forget things. This blog is intended to be an online journal, that hopefully in years to come when I look back, I can see how far I’d come. I am also inspired to write this blog after reading some of the other bloggers’ blog, and hope one day my blog will be as inspiring as theirs

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s