Ada yang lebih parah dariku – Tentang motor yang jarang dicuci

Standard

hahahaha podo kemprohe hehe piss 🙂

Ahsanfile.Com

Nggak biasanya aku lupa naruh motor di garasi sebelah mana. Aku sampe mondar-mandir 2 kali mengitari garasi ukuran 3m x 25m. Huh parah banget neh sampe lupa sama motor sendiri naruhnya. Nhaa pas lagi njupek belum menemukan posisi motor, aku melihat ada sebuah motor RX King yang agak unik. Nih dia

image

Ha ha ha… Aku langsung merasa lega bahwa di dunia ini masih ada yang jauh lebih parah dariku soal nyuci motor. Aku paling banter nyuci motor itu kalo udah kelihatan berdebu dan susah di elap. Yaaa 2 bulan sekali lah rata-rata aku nyuci motor.

Tapi motor yang barusan aku lihat ini sepertnya sudah keterlaluan banget deh. Pemiliknya sepertinya nggak punya perikemotoran. Kalau dilihat lebih dekat nggak iya banget.

image

Trus yang ini

image

Bagian depan juga udah buluken

image

Kalo dibandingin apa motorku masih jauh lebih bersih lho

image

Itu helmku lho he he he…

Ih iya apa ini motor rusak yak. Tapi…

View original post 8 more words

Advertisements

About ngik2

Hi my name is ngik2 I was born at karanganyar central java, and grew up with my family until adult 22 years old, after finished studies I move to jakarta to work. my blog are about my experience thoughts on things, and about all things happen happy and sad I started this blog because I released that there are a lot of things that I’d done in life that i would very much want to remember but somehow, time has taken its toll and i am starting to forget things. This blog is intended to be an online journal, that hopefully in years to come when I look back, I can see how far I’d come. I am also inspired to write this blog after reading some of the other bloggers’ blog, and hope one day my blog will be as inspiring as theirs

One response »

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s